V ramci pripravy a zatezkavacich zkousek Yawahy na cestu do Rumunska jezdim ted do prace na ni. A dnes rano me potkala zakerna "zavada". Prijedu k cerpaci stanici (Tesco na Borskych polich), vyndam lahvicku s olejem zabalenou v hadru z pod sedla, lahvicku vybalim a hadr vracim pod sedlo, aby neuletel, bo fouka vitr. Natankuju, namicham olej, vratim lahvicku pod sedlo, zavru nadrz, zaplatim a odjizdim.... a po prvnim poradnem protoceni motoru do otacek se chova nejak divne.

Prvni pulka plynu v pohode, ale jak pridam vic, evidentne se motor dusi. Z vyfuku se vali oblaka dymu, takze prvni me napada myslenka, zda jsem nenatankovatl naftu nebo jinej humus, ale po otevreni nadrze ma benzin bezne aroma. Tipuju tedy na nejake smitko v karburaci nebo kapku oleje na kladivku zapalovani, jedu proto dal s myslenkou "snad se to probere" ... neprobralo. V pulce cesty do prave zastavuji, menim svicku, cistim ciste kladivko, kontroluji spravne nastaveny predstih a porad premyslim, co jsem udelal jinak nez obvykle. Preci jsem vyndal lahvicku s olejem, vybalil ji z hadru, ten jsem hodil pod sedlo sem do mezery vedle kabelu nad viko airboxu... moment, kde je ten hadr, vzdyt vedle kabelu neni :-X. Stacil jeden pohled saci dirou do airboxu a bylo vse jasne, krome vypnuteho benzinu zrejme nejbanalnejsi mozna "zavada" na tomhle druhu motorek.

p20070606000_small.jpg p20070606001_small.jpg

Photo album created with Web Album Generator